דף הבית » כנס ההוקרה לשירות משמעותי שהתקיים ב-4 ליוני 2025 בירושלים
כנס ההוקרה לשירות משמעותי שהתקיים ב-4 ליוני 2025 בירושלים
עיריית ירושלים קיימה כנס הוקרה לשמיניסטים המתגייסים בבנייני האומה • ראש העיר, משה ליאון, שנכח באירוע: "המתגייסים הם טובי בניה ובנותיה של ירושלים והם יבנו את עתידה".
עיריית ירושלים קיימה אמש (ד' 4/6) את כנס ההוקרה השנתי לנוער הירושלמי המתגייס במעמד ראש העיר ירושלים, משה ליאון. האירוע כלל, לצד תכנית אומנותית וחלוקת שי למתגייסים, גם דוכני מידע של לשכת הגיוס וגורמים נוספים שהעניקו למתגייסים מעטפת מידע בנושאים שונים לקראת הגיוס.
ירושלים מובילה בשנים האחרונות את "ליגת הערים" שבה נמדדים אחוזי הגיוס והמיצוי ללחימה בקרב הערים הגדולות בארץ. מתוך הערכה למתגייסים ולמתגייסות, קיימה עיריית ירושלים את כנס ההוקרה. הכנס כלל גם את ההרצאה "הולך עד הקצה" של לוחם המילואים ומשתתף 'הישרדות' טל מורד, מפגש אישי עם שורדת השבי מורן סטלה ינאי ולאחריו מופע של הקומיקאי גיא הוכמן.
לשמיניסטים ולשמיניסטיות הוענקו תיקים ממותגים בסמל העיר שישמשו אותם במהלך השירות. עיריית ירושלים מאחלת לכם גיוס קל ונעים.